השר האזרי התבדח עם גלנט: "למה אתה מאחל לי דבר כזה?"

    קובי פינקלר 1 Comment on השר האזרי התבדח עם גלנט: "למה אתה מאחל לי דבר כזה?"

    שר הביטחון גלנט לשר ההגנה של אזרבייג׳ן: ״הביקור מגיע בעת חשובה, כשהאתגרים הביטחוניים באזורינו גוברים. יש לנו אתגרים משותפים איתם אנו מחוייבים להתמודד״

    צילום: אריק חרמוני, משרד הביטחון
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    וידאו: אלעד מלכה

    שר הביטחון יואב גלנט, סיים לפני זמן קצר את פגישתו עם שר ההגנה של אזרבייג׳ן הגנרל חסנוב זקיר Hasanov Zakir. השר גלנט התקבל טרם הפגישה במשמר כבוד רשמי במשרד ההגנה בבאקו, ובסיומו הושמע ההמנון הלאומי – ״התקווה״.

    במהלך הפגישה, השר גלנט פירט על האתגרים הביטחוניים העומדים בפני מדינת ישראל, והדגיש את הסכנות האזוריות והעולמיות מפעולותיה של איראן להשגת נשק גרעיני צבאי, והפצת טרור ברחבי העולם.

    השניים שוחחו על הפוטנציאל הטמון בשיתופי הפעולה הביטחוניים והתעשיתיים בין ישראל לאזרבייג׳ן, וסיכמו לקדם הסכמים ממשלתיים בין שתי המדינות.

    שר הביטחון יואב גלנט: ״מודה לך, ידידי השר חסנוב על האירוח כאן במשרד ההגנה, זה חשוב ומשמעותי מאוד עבורי. אני מודה לך על המנהיגות והחזון, היחסים בין המדינות מבוססים על היסטוריה חיוביות בין העם היהודי לעם האזרי לצד האינטרסים המשותפים למדינות בכלל התחומים״.

    ״עליית המדרגה ביחסים שלנו מגיעה בתקופה מיוחדת ומתוחה בכל רחבי האזור, ולכן הביקור הוא בעל חשיבות מאוד גדולה. השותפות האסטרטגית בין ישראל לבין אזרבייג׳ן חשובה בשלל תחומים – שותפות ביטחונית וכלכלית אותה נמשיך לחזק גם בשנים הבאות״.



    1 תגובות

    מיין תגובות